WhiteP. [ACCEPTED]
+10
Ivette
Nicze
Mido
Wincent
Szeol
Budziik
Jarrod
Asmodei
Sentrina
WhiteP.
14 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 2
Page 1 of 2 • 1, 2
WhiteP. [ACCEPTED]
1. Nick:WhitePeople
2. Imię:Konrad
3. Wiek:16
4. Pochodzę z:Radomsko
5. Aktualnie mieszkam w:Radomsko
6. Pracuję/studiuję:Uczę się.
7. W l2 grałem (serwery/klany):Gram w l2 od 4lat. Grałem na DN, l2ws, rpg-club, core.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:Zwykle gram od 4 do 5 godzin. (17/18-22/23/24)
9. Preferowane Klasy:Bounty Hunter
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?:Znalazłem na forum RPG-Club
11. Czemu akurat RISEN?:Szukam fajnego klanu, z którym mógłbym wyjść w party na exp, RB czy na siege, a takim klanem wydaje mi się być RISEN.
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji):Będę starał się jako spoil pomagać ludziom z klanu w zdobywaniu różnych itemów czy expie; będę również uczestniczył w Siege, TW czy wypadach na RB.
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?:Twaróg
2. Imię:Konrad
3. Wiek:16
4. Pochodzę z:Radomsko
5. Aktualnie mieszkam w:Radomsko
6. Pracuję/studiuję:Uczę się.
7. W l2 grałem (serwery/klany):Gram w l2 od 4lat. Grałem na DN, l2ws, rpg-club, core.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:Zwykle gram od 4 do 5 godzin. (17/18-22/23/24)
9. Preferowane Klasy:Bounty Hunter
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?:Znalazłem na forum RPG-Club
11. Czemu akurat RISEN?:Szukam fajnego klanu, z którym mógłbym wyjść w party na exp, RB czy na siege, a takim klanem wydaje mi się być RISEN.
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji):Będę starał się jako spoil pomagać ludziom z klanu w zdobywaniu różnych itemów czy expie; będę również uczestniczył w Siege, TW czy wypadach na RB.
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?:Twaróg
WhiteP.- Liczba postów : 12
Re: WhiteP. [ACCEPTED]