Ivy [ACCEPTED]
5 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
Ivy [ACCEPTED]
1. Nick: Ivy / April
2. Imię: Ada
3. Wiek: 21
4. Pochodzę z: Wrocław
5. Aktualnie mieszkam w: Wrocław
6. Pracuję/studiuję: studiuję dziennie i pracuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): 5-6 lat, przeważnie klan Gods of Darkness, serwery existence, rpg, frintezza, nexus, hydra i wiele innych.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: Zależne od grafiku w pracy, no-life to niestety nie będzie, ale się postaram
9. Preferowane Klasy: EE
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: Kojarzę klan ale dokładnie nie wiem skąd
11. Czemu akurat RISEN?: Kolega Kamuś mnie namówił
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Nie będę pisać jakiś dziwnych opowiadań o sobie Znam kilka osób w tym klanie. Miałam przyjemność z nimi grać przez jakiś okres czasu, czy to w jednym klanie czy po przeciwnych stronach. Myślę, że oni mogą się coś wypowiedzieć na mój temat.
2. Imię: Ada
3. Wiek: 21
4. Pochodzę z: Wrocław
5. Aktualnie mieszkam w: Wrocław
6. Pracuję/studiuję: studiuję dziennie i pracuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): 5-6 lat, przeważnie klan Gods of Darkness, serwery existence, rpg, frintezza, nexus, hydra i wiele innych.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: Zależne od grafiku w pracy, no-life to niestety nie będzie, ale się postaram
9. Preferowane Klasy: EE
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: Kojarzę klan ale dokładnie nie wiem skąd
11. Czemu akurat RISEN?: Kolega Kamuś mnie namówił
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Nie będę pisać jakiś dziwnych opowiadań o sobie Znam kilka osób w tym klanie. Miałam przyjemność z nimi grać przez jakiś okres czasu, czy to w jednym klanie czy po przeciwnych stronach. Myślę, że oni mogą się coś wypowiedzieć na mój temat.
Ivy- Klanowicz
- Liczba postów : 4
Re: Ivy [ACCEPTED]