RISEN
MacFly  [ACCEPTED] Lineage2banner

Join the forum, it's quick and easy

RISEN
MacFly  [ACCEPTED] Lineage2banner
RISEN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MacFly [ACCEPTED]

3 posters

Go down

MacFly  [ACCEPTED] Empty MacFly [ACCEPTED]

Post  MacFly Fri Sep 28, 2012 5:18 am

1. Nick: MacFly
2. Imię: Kamil
3. Wiek: 23
4. Pochodzę z: Rawa Mazowiecka
5. Aktualnie mieszkam w: Łódź
6. Pracuję/studiuję: studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): graveland x4 (początki gry) graveland x13 Itech, reddragon, novaworld (gloriavictis), krótka przygoda z rpg, everlast, inne midraty, aktualnie gram na L2cleaver i czekam na powstanie rpg.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: zależy od natłoku ćwiczeń i zajęć na uczelni ale średnio myślę min. 6 godzinek dziennie wtorki, piątki więcej bo wolne Razz
9. Preferowane Klasy: SK, ale widzę że brak sws więc nim też chętnie zagram Smile
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: szukałem polskiego clanu na tym servie i po prostu Was znalazłem
11. Czemu akurat RISEN?: brak CP co trochę może niszczyć zabawę z gry. Spory online się zapowiada więc będzie ciekawie nie tylko w grze, ale również na ts co będzie dawkować sporą dozą frajdy a o to chyba własnie chodzi w tej grze Smile
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Dlaczego ja? hmm nie wiem sam, brak jakichś porządnych argumentów Smile Jestem Polakiem i z chęcią z Polakami pogram na Ruskim servie Smile decyzję co do przyjęcia mojej postaci pozostawiam Wam Smile




MacFly
Klanowicz
Klanowicz

Liczba postów : 19
Join date : 2012-09-28

Back to top Go down

MacFly  [ACCEPTED] Empty Re: MacFly [ACCEPTED]

Post  Jarrod Fri Sep 28, 2012 5:48 am

Jak SWS to nie mam pytań Very Happy
Jarrod
Jarrod
VIP
VIP

Liczba postów : 846
Join date : 2012-09-19
Age : 37
Skąd : Warszawa

Back to top Go down

MacFly  [ACCEPTED] Empty Re: MacFly [ACCEPTED]