RISEN
Kondziu [ACCEPTED] Lineage2banner

Join the forum, it's quick and easy

RISEN
Kondziu [ACCEPTED] Lineage2banner
RISEN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kondziu [ACCEPTED]

2 posters

Go down

Kondziu [ACCEPTED] Empty Kondziu [ACCEPTED]

Post  Kondziu Thu Sep 27, 2012 10:12 am

1. Nick: Kondzia / Kondziu w zależności od płci postaci:P

2. Imię: Konrad

3. Wiek:24

4. Pochodzę z: Rzeszów

5. Aktualnie mieszkam w: Rzeszów / Kraków

6. Pracuję/studiuję: jeszcze zdąże zię w życiu narobić - studiuję ( WGGiŚ-AGH jeśli kogoś to interesuje) Very Happy

7. W l2 grałem (serwery/klany):.....uuu sporo teggo było ogólnie gram od c4.

Serwery:
dex / rpgx15/ celes /roxy-dex ,ostatnio hydra i nostalgia dex, a z polskich to stare exiC4 i oczysiście masa mniejszych serwerów sam już się gubie gdzie grałem a gdzie nie.

Klany:
większość serwerów w OOWW, ostatnio GoDs na dexie, a także kultowe clany jak VodkaDrinkers czy AgresjaRodzinna, w Risen też kiedyś grałem tylko za cholere nie moge sobie przypomnieć na jakim serwerze.

8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:
...standardowo jak to student 0-24 h / dzień, średnio hmm tak około 4-5 godzin głównie późny wieczór/noc

9. Preferowane Klasy:
Praktycznie niezmiennie od mojego drugiego serwera gram koniem ( 5lat?) więc istnieje wysokie prawdopodobieństwo że zamiłowanie do jazdy konno znowu sie we mnie obudzi:P, ale równie dobrze moge zagrać kowalem czy sws'em bądź spoilem innych klas nie przewiduje a jeśli przewidze to napewno się o tym dowiecie. Jedyne co w tym punkcie jest pewne to to ,że nie zagram biszopem. Istotnym wpływem na wybór postaci będzie czas jaki bede mógł przeznaczyć na grę, a czas ten jest zazwyczaj wprostproporcjonalny do tego co oferuje klan / serwer - im więcej sie dzieje tym wiecej gram.

10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?:
No kiedyś grałem w tym klanie tak jak wspominałem ..a na rekrutacje trafiłem przypadkowo na jakimś forum.