Cassiopeia [ACCEPTED]
+3
Kanabi
SaT
Cassiopeia
7 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
Cassiopeia [ACCEPTED]
1. Nick: Cassiopeia
2. Imię: Agnieszka
3. Wiek: 27
4. Pochodzę z: Bytom
5. Aktualnie mieszkam w: j/w
6. Pracuję/studiuję: studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): (grałam/gram/bede grać )
Servery: dex- celes, nostalgia, paradise, azure-nanaki, aerith, rpg club x5 i inne o których zapomniałam albo sąnie warte pisania o nich
Klany: Swarm, AC, MagicR, IFC...
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: na dzień dzisiejszy w srody wogóle mnie nie ma (uczelnia od 7-20 w tym przejazd) ale to może sie zmienić, jak ktos studiuje to wie ze w pazdzierniku plan moze uledz zmianie... w czwartek jestem od 17 dopiero, a reszte dni mam na gre, myślę że 5h minimum (głównie będę między 18-24)
9. Preferowane Klasy: Spoiler (ewentualnie krafter)
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: Niestety was nie znam ale mam nadzieje, że poznam.
11. Czemu akurat RISEN?: Polski klan i będzie grać tu Sat :-D
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Ogólnie wierzę w ideę "Jak Ty mi, tak ja Tobie". Z chęcią biorę udział w wypadach klanowych. Spoil niewiele zdziała w pvp ale jak trzeba bedzie to moge lognąć jakiś suport. Potrzebny będzie wam ktoś nie pojebany co by zachować równowagę. Jak coś chcecie wiedziećto pytać.
pozdrawiam
2. Imię: Agnieszka
3. Wiek: 27
4. Pochodzę z: Bytom
5. Aktualnie mieszkam w: j/w
6. Pracuję/studiuję: studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): (grałam/gram/bede grać )
Servery: dex- celes, nostalgia, paradise, azure-nanaki, aerith, rpg club x5 i inne o których zapomniałam albo sąnie warte pisania o nich
Klany: Swarm, AC, MagicR, IFC...