Nois [ACCEPTED]
+8
Dreams
Jarrod
Kondziu
Adriel
st0ne
Alch3mik
POGO
Nois
12 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
Nois [ACCEPTED]
1. Nick: Nois
2. Imię: Tobiasz
3. Wiek: 20
4. Pochodzę z: ok. Oleśnicy
5. Aktualnie mieszkam w: ok. Oleśnicy
6. Pracuję/studiuję: pracuję + studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany):od początku Innova Aria nick Nois (klany Bespin, pózniej Hellkeepers)
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: ok 5h 15-18 przerwa na real i 20-23
9. Preferowane Klasy: jak zawsze jakiś magus, sh lub sps
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: z forum rpg club
11. Czemu akurat RISEN?: ponieważ widzę ze jesteście bardzo zorganizowani a dla mnie to ogromny plus, nienawidzę zmieniać klanu nawet gdy bardzo źle się dzieje, taki już jestem. Poza tym liczy się dla mnie atmosfera i ludzie bo to najważniejsze w mmo.
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Dlaczego ja ?? proste, bo to ja lubię ludzi wesołych, z lekkim rozpierdzielem w głowie takich specyficznych. Chcę was wszystkich poznać od największych do maluteńkich. Wiem ze w L2 mam małe doświadczenie bo tylko pół roczne, lecz mam taki magiczny amulet google zwanym, a na serio na Arii nikt mi nie uwierzył gdy powiedziałem ze Nois był moją pierwsza postacią w świecie l2. Trochę wiedzy musiałem nadrobić więc zanim ściąłem l2 to prawie całe lineage2-info przewertowałem. A poza tym już was lubię, choćby za ładne forum
2. Imię: Tobiasz
3. Wiek: 20
4. Pochodzę z: ok. Oleśnicy
5. Aktualnie mieszkam w: ok. Oleśnicy
6. Pracuję/studiuję: pracuję + studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany):od początku Innova Aria nick Nois (klany Bespin, pózniej Hellkeepers)
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: ok 5h 15-18 przerwa na real i 20-23
9. Preferowane Klasy: jak zawsze jakiś magus, sh lub sps
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: z forum rpg club