Tski [ACCEPTED]
5 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
Tski [ACCEPTED]
1. Nick: Tski
2. Imię: Dominik
3. Wiek: 22
4. Pochodzę z: Morąg
5. Aktualnie mieszkam w: Gdańsk
6. Pracuję/studiuję: studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): od ROXXy za czasów c4 przez rpg cluby, l2exy kończąc na Asimie ostanio. Z bardziej znanych klanów to Tenebrae
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: ciężko mi sprecyzować, zależy od zajęć na uczelni i jak będzie mi szło pisanie pracy inżynierskiej, ale myślę że nie będzie problemu aby znaleźć parę godzin dziennie
9. Preferowane Klasy: chciałbym zagrać zerkiem/łukiem (ostatecznie jako EE/Bish)
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: nie kłamiąc nie spotkałem Was wcześniej
11. Czemu akurat RISEN?: zachęciła mnie bardzo wizja ninja akcji, non-cp systemu i wesoła atmosfera obiecana w opisie klanu
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): szukam dojrzałych ludzi z którymi będę mógł się dobrze bawić jako że l2 bez dobrego klanu jest po prostu nudne. Zmarnowałem dużo czasu na granie w tą durną grę, więc mam sporą wiedzę i kocham pvp Pozdrawiam
2. Imię: Dominik
3. Wiek: 22
4. Pochodzę z: Morąg
5. Aktualnie mieszkam w: Gdańsk
6. Pracuję/studiuję: studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany): od ROXXy za czasów c4 przez rpg cluby, l2exy kończąc na Asimie ostanio. Z bardziej znanych klanów to Tenebrae
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: ciężko mi sprecyzować, zależy od zajęć na uczelni i jak będzie mi szło pisanie pracy inżynierskiej, ale myślę że nie będzie problemu aby znaleźć parę godzin dziennie
9. Preferowane Klasy: chciałbym zagrać zerkiem/łukiem (ostatecznie jako EE/Bish)
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: nie kłamiąc nie spotkałem Was wcześniej
11. Czemu akurat RISEN?: zachęciła mnie bardzo wizja ninja akcji, non-cp systemu i wesoła atmosfera obiecana w opisie klanu