T0m4s [ACCEPTED]
2 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
T0m4s [ACCEPTED]
1. Nick: T0m4s
2. Klasa: Soulbreaker (docelowo soulhound)(babka)
3. LvL: 48
4. Armor/Weapon/Jewel: comon C
5. Imię: Michał
6. Wiek: 23
7. Pochodzę z:Gdynia
8. Pracuję/studiuję: Studiuję
9. W l2 grałem (serwery/klany): DeviantRealms, RaidFight, Cerberus, L2ws, L2silver,
10. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: różnie czasem cały dzień czasem wcale przewaznie na 1h-2h wbije do gry chyba ze nie wróce do domu
11. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: byłem na kamaloce z klanowiczem
12. Czemu akurat RISEN?: A czemu nie ? Chce grac z polakami zeby miec do kogo gębę otworzyć na TS podczas grania
13. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Też jestem pojebany bo gram w tą grę od 7 lat i nie moge przestać
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?: twarog
2. Klasa: Soulbreaker (docelowo soulhound)(babka)
3. LvL: 48
4. Armor/Weapon/Jewel: comon C
5. Imię: Michał
6. Wiek: 23
7. Pochodzę z:Gdynia
8. Pracuję/studiuję: Studiuję
9. W l2 grałem (serwery/klany): DeviantRealms, RaidFight, Cerberus, L2ws, L2silver,
10. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: różnie czasem cały dzień czasem wcale przewaznie na 1h-2h wbije do gry chyba ze nie wróce do domu
11. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: byłem na kamaloce z klanowiczem
12. Czemu akurat RISEN?: A czemu nie ? Chce grac z polakami zeby miec do kogo gębę otworzyć na TS podczas grania
13. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): Też jestem pojebany bo gram w tą grę od 7 lat i nie moge przestać
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz?: twarog
Guest- Guest
Re: T0m4s [ACCEPTED]
troche bys musial poczekac na decyzje. Aktualnie pierwszenstwo dla supportu
st0ne- Admin
- Liczba postów : 545
Chyba kolega nie czytał regulaminu i stara się nas oszukać...
Jarrod- VIP