RISEN
Nicze [ACCEPTED] Lineage2banner

Join the forum, it's quick and easy

RISEN
Nicze [ACCEPTED] Lineage2banner
RISEN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nicze [ACCEPTED]

5 posters

Go down

Nicze [ACCEPTED] Empty Nicze [ACCEPTED]

Post  Nicze Sat Oct 13, 2012 7:47 am

1. Nick: Nicze
2. Imię: Darek
3. Wiek: 23
4. Pochodzę z: Lwówka Śląskiego
5. Aktualnie mieszkam w: Poznań
6. Pracuję/studiuję: Studiuję
7. W l2 grałem (serwery/klany):

W l2 gram od c2. Z serwerów pamiętam tylko pare. Olympus (chyba najstarszy), supreme, dex, l2ex. Parę serwerów mi FBI zamknęło. Jeszcze wiele innych, ni diabła nie pamiętam. Ostatnio grałem na oficijalu. Innova Core. Klasami grałem wszystkimi, nie licząc Kamaelów (zawsze wydawały mi się zbyt przepakowane). Z klanów, które ogólnie pamiętam to OOC, Enclave. Możliwe, że dlatego, iż spotykałem ich na wielu serwach, gdzie zagościłem. Nickami proszę nie rzucać bo i tak ich ni diabła pamiętać nie będę. Od pewnego czasu używam "Nicze" i jak Bog da i nikt mi takiej postaci na servie nie zrobi to dalej będę z nim biegał.

8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:

Za dużo.

Powód, dla którego nie mogę mieć CP. Nie wiem, ile mogę grać. Czasem 24h pod rząd, czasem 4h. Godzina także nie gra roli. Ewentualny brak aktywności mam w weekendy z powodu studiów. Napewno zawsze gram od rana. Mam mentalność nolife'a, co pewnie odczujecie.

9. Preferowane Klasy:

Tak jak pisałem, grałem wszystkimi klasami. Support mi się ogólnie przejadł. Chciałem zrobić daggera, ale coś czuje, że pół serwera tak zrobi. Może znów tank? Jeśli już, to DA. Liczę jednak, że nie skończy się na tym, że będę biegać bez pt.

10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?:

W Risen grałem ;p A o klanie wiem z forum. Gram w l2 kupę lat i nigdy was nie spotkałem. A przynajmniej sobie nie przypominam. Podejście do gry mi się podoba, a regulamin jest dobry.

11. Czemu akurat RISEN?: