Thlath [ACCEPTED]
+3
Ann
HateMe
Kanabi
7 posters
RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: ACCEPTED
Page 1 of 1
Thlath [ACCEPTED]
1. Nick: Thlath
2. Imię: Grzesio
3. Wiek: 27
4. Pochodzę z: Dobra
5. Aktualnie mieszkam w: Krępsko (okolice goleniowa)
6. Pracuję/studiuję: Pracuje
7. W l2 grałem (serwery/klany):w L2 gram od 7 lat z przerwami wymienie tylko glowne serwery i klany gdzie gralem czesci poprostu nie pamietam (skleroza nie boli)
Serwery: Roxy, Dex, Egzistance, L2 Max, Erica
Klany: Abbnormals, Rusian Bears, White Knights,Fusion
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do: W zaleznosci od zmiany jaka aktualnie bede mial godzinny poranne i noce lub popoludnie
9. Preferowane Klasy: Male fighter mysle by sobie spróbowac Soul Hound
10. Skąd znasz / co słyszałeś o RISEN?: Znajomy mi wyslal link do tego klanu
11. Czemu akurat RISEN?: Najbardziej podoba mi sie opcja braku CP, gdyz ze wzgledu na system zmianowy w pracy gra w CP nie jest opcja. Przekonalo mnie rowniez iz jest to polski klan.
12. Napisz coś od siebie (coś co nas przekona że właśnie TY jesteś odpowiednim kandydatem do naszej pojebanej kompaniji): hmmmm coz by tu takiego napisac... W grze liczy sie dla mnie glownie dobra zabawa oraz oderwanie sie od szarej nudnej rzeczywistosci, w L2 gram przede wszystkim dla wspolnych akcji klanowych RB PVP Mass PVP co wciagnelo mnie najbardziej jestem w miare zrownowazonym i spokojnym facetem . Chetnie pomagam innym w miare moich mozliwosci
13. Czy przeczytałeś regulamin i go akceptujesz? Regulamin a co to jest regulamin??
2. Imię: Grzesio
4. Pochodzę z: Dobra
5. Aktualnie mieszkam w: Krępsko (okolice goleniowa)
6. Pracuję/studiuję: Pracuje
7. W l2 grałem (serwery/klany):w L2 gram od 7 lat z przerwami wymienie tylko glowne serwery i klany gdzie gralem czesci poprostu nie pamietam (skleroza nie boli)
Serwery: Roxy, Dex, Egzistance, L2 Max, Erica
Klany: Abbnormals, Rusian Bears, White Knights,Fusion