RISEN
Blaku/Hellsign [DENIED] Lineage2banner

Join the forum, it's quick and easy

RISEN
Blaku/Hellsign [DENIED] Lineage2banner
RISEN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blaku/Hellsign [DENIED]

4 posters

RISEN :: RISEN :: Rekrutacja :: DENIED

Go down

Blaku/Hellsign [DENIED] Empty Blaku/Hellsign [DENIED]

Post  Guest Tue Oct 09, 2012 10:04 am

1. Nick:
Blaku, Hellsign, Marvix, Brillinthius, Loveless - któryś z tych
2. Imię:
Tomasz
3. Wiek:
23
4. Pochodzę z:
Wrocławia
5. Aktualnie mieszkam w:
Wrocław
6. Pracuję/studiuję:
Studiuję i pracuję dorywczo
7. W l2 grałem (serwery/klany):
Co do klanów wypiszę te najważniejsze i te, których czułem się częścią :
Najważniejsze :
L2 OFF Inova (GoD) - HellSign 90 FEOH Wizard (Drama PT) - OutOfControl
L2 RPG x15 - początki w LayLow u Kamyla89 w party jako współdriver SWSA z moim dobrym kolegą Twardym, potem sporo na Marvixie(maj - sierpień 2011) w klanie Twierdza(ale klan miał inną nazwę BMF, po wykupie klanu przez lidera PanaGombkę został on sprzedany wraz ze skillami i lvl dla "Twierdzy" - grał tutaj np. Ewelina i parę innych osób z osławionego InfernalCorps, w związku z nowym serwerem L2.ws przeszedłem tam)
L2.ws Party Challenger - 85 2nd na oly PR Loveless (LayLow potem Vermillione)


Grałem również Brillinthiusem (SD) na wrath x9/12 (później) w FinalFate(lider Shane54) oraz AncientAssasins(lider KingDrako)

Z polskich klanów, które warto wspomnieć to BMF (Cerberus, FirstBlood party, SD ) oraz mniejszy ale fajny clan Fantastico(Lider Camox, Arthas/Gor...) dunno nie pamiętam.
8. Dziennie gram (ile h?)/dostępny jestem od do:
Zarzekam się zawsze, że mało ale Ci którzy ze mną grali że bywało tak - że grałem po 3 dni pod rząd, aczkolwiek w związku ze studiami i pracą wychodzącym ON będzie SIEGE/TW 100% aktiv + 3h-4h
9. Preferowane Klasy: